Критерії оцінювання

     Досвід показує, що найсуворішими суддями робіт є самі учні. Важливо на завершальному етапі, коли проводять публічне представлення виконаних робіт, організувати конструктивне обговорення. Прозоре оцінювання власної роботи і роботи колег дозволяє вчитися бути коректними у висловлюванні зауважень, визначати найцікавіші знахідки у виконаних завданнях, формулювати власні критерії оцінювання. 

Для створення бланку оцінювання необхідно:
1. Сформулювати найбільш значимі критерії оцінки. Критерії повинні бути адекватні типу завдання, цілям і видам діяльності й однаково враховувати: 
  •  досягнення поставленої мети; 
  •  якість виконання роботи; 
  •  якість процесу виконання роботи;
  •  зміст; 
  • складність завдання. 
2. Визначити шкалу оцінки — наприклад, трьох-, чотирьох-, п’ятибальну.


 3. Підготувати опис параметрів оцінки. Необхідно розпочинати з опису ідеального варіанту виконання завдання, а потім переходити до опису можливих недоліків виконання роботи за кожним критерієм.
Вимоги до опису параметрів: 
  •  опис має бути зрозумілим для учнів; 

  • опис повинен дозволяти визначити кількісні відмінності одного параметру від іншого; 

  • різниця між кількісними показниками має бути приблизно однаковою. 


4. За необхідності можна також указати значущість кожного критерію в загальній оцінці

Комментариев нет:

Отправить комментарий