Науково - теоретична база

   Дидактико-педагогічні та методичні проблеми інформатизації навчального процесу вивчали В.Болтянський, В.Беспалько, М. Жалдак, В. Монахов, Ю. Рамський, В. Розумовський, О.Співаковський та ін. У працях Ю. Машбиця, В. Зінченка, Н. Тализіної досліджувалися психолого-педагогічні аспекти використання інформаційних технологій у навчальному процесі. Однією з сучасних ІКТ є технологія web-quest (веб-квест). Дана технологія створена в США в 1995 році дослідниками Б. Доджем і Т.Марчем, які вперше визначили методичні вимоги для гіпертекстового веб-квесту. Існує ряд досліджень вчених щодо застосування веб-квестів в дистанційному навчанні (Г. Шаматонова), в контексті підвищення якості підготовки фахівців різного профілю (Я. Биховський, С. Мєшкова, В. Силантьєв).У перекладі з англійської мови слово web означає мережа (наприклад, інтернет-мережа), а quest – пошук – тривалий цілеспрямований пошук, який може бути пов'язаний з прикладами або грою; це слово також служить для позначення одного з різновидів компʼютерних ігор. Як бачимо, веб-квест – це цілеспрямований пошук необхідної інформації в деякій мережі (мережі Інтернет). О. Гапеєва розглядає веб-технології в класичному розумінні як проблемне завдання з елементами рольової гри для виконання якої використовуються інтернет-технології. Кадемія М. розуміє веб-квест як спеціальним чином організований вид дослідницької діяльності, для виконання якої учні здійснюють пошук інформації в мережі Інтернет за зазначеними адресами. Воробйов Г. розглядає веб-квести як окрему категорію навчальних проектів –веб-проектів

Комментариев нет:

Отправить комментарий